Kommunikációs workshop

Ez a program a TE történetedről szól. Azokról a kihívásokról, amikkel nap mint nap szembenézel.

A megfelelő kommunikációval megelőzhetők
az eszkalálódó konfliktusok.

A jó kommunikáció erősíti az ügyfélbizalmat.

Ez a 2 napos tréning pontosan neked szól, ha úgy érzed:

Miért fontos, hogy a szolgáltatók jól kezeljék ezeket a helyzeteket?

Milyen eszközöket adunk neked?

szituacios-gyakorlat

Szituációs gyakorlatok

Valósághű helyzeteket játszunk el, ahol gyakorolhatod, hogyan kezeld a nehéz ügyfeleket vagy konfliktusokat, hogy magabiztosabbá válj a mindennapi munkád során.

kommunikacios_eszkozok

Kommunikációs eszközök

Olyan gyakorlati technikákat mutatunk, amelyek segítenek a határozott, mégis empatikus kommunikációban, például hogyan mondj nemet anélkül, hogy kellemetlenül éreznéd magad.

peldamondatok

Példamondatok

Kipróbált, hatékony kifejezéseket osztunk meg, amelyeket azonnal beépíthetsz a beszélgetéseidbe, legyen szó konfliktuskezelésről, panaszok kezeléséről vagy határok kijelöléséről.

Részletes tematika

Hozd ki magadból a MAXIMUMOT szolgáltatóként

A tréning során 13:00 és 14:00 óra között tartunk egy hosszabb ebédszünetet, amikor lehetőséged van a közeli éttermekben étkezni. Ha jobban szeretsz saját ételt hozni, természetesen azt is megteheted, és kényelmesen elfogyaszthatod a helyszínen.

A modulok között kisebb szünetek is lesznek, amikor nyugodtan ehetsz vagy ihatsz, hogy feltöltődj a nap további részére!

1. nap:

1. modul: Ki vagy Te és mit hozol magaddal?

Problémák és célok feltárása: Mitől lenne sikeres számodra a mai nap?
Mit szeretnél hazavinni magaddal?
Kártyák, skálák, és vizuális technikák segítenek, hogy tisztábban lásd a kihívásaidat.

Probléma feltárás: Hogyan ismerd fel, mi az, ami valóban a te dolgod, és mi az, amit érdemes elengedned?

Hozd ki magadból a legjobb verziót egy szituációs gyakorlatban.

Éles helyzetekben próbálhatod ki, hogyan kommunikálj úgy, hogy a másik valóban meghalljon téged.

2. nap:

5. modul: Kommunikáció és kapcsolódás

„Hogy vagy?” Valódi kapcsolódás egyszerű gyakorlati eszközökkel.

Hogyan mondj nemet úgy, hogy közben a másik megértse és elfogadja?

Valódi helyzetekben gyakoroljuk az elmúlt két nap tanult eszközeit.

Információk

helyszin

Helyszín

1075 Budapest, Károly krt. 3/a

idopont

Időpont

2025. március 7. péntek
2025. március 9. vasárnap

ar

Ár

79.900 Ft

letszam

Létszám

max. 12 fő

Trénerek

Kallós
Viki

Praxismanager,
coach, tréner

Esztergomi Kata

Tanító, coach,
wingwave coach, tréner, családállító,
(képzésben lévő)
ICD terapeuta

Íme, néhány ok, amiért elengedhetetlen,
hogy ezt a területet jól kezeld:

A rosszul kezelt konfliktusok és váratlan helyzetek negatív benyomást keltenek, ami hatással van a szolgáltatásod hírnevére. Egy profi módon megoldott probléma viszont bizalmat épít, és hosszú távon hűséges ügyfeleket eredményez.

Egyértelmű és magabiztos kommunikáció segít az ügyfélkapcsolatok fenntartásában és az elvárások tisztázásában. Ha tudod, hogyan reagálj helyesen, azzal nemcsak a konfliktusokat kerülheted el, hanem azt is biztosíthatod, hogy az ügyfelek elégedetten távozzanak.

A nehéz ügyfelek és konfliktusos helyzetek megterhelhetik az idegrendszeredet. Ha azonban rendelkezel a megfelelő eszközökkel, könnyebben kezeled ezeket, és így kevesebb stressz ér a nap folyamán.

Az ügyfelek tisztán megfogalmazott korlátok mellett érzik magukat biztonságban. Ha tudsz nemet mondani anélkül, hogy bűntudatot éreznél, az nemcsak az önbizalmadat erősíti, hanem azt is, hogy az ügyfél reális elvárásokat alakítson ki.

Bármennyire is kiváló a szolgáltatásod, az ügyfél számára te vagy az első benyomás. Ha magabiztosan, empatikusan és hatékonyan kommunikálsz, az az egész vállalkozásodra pozitívan hat.

Amikor egy ügyfél azt érzi, hogy megértették, meghallgatták, és tisztelettel bántak vele, az hosszú távú lojalitást épít. Ez különösen fontos a visszatérő ügyfelek szempontjából, hiszen ők jelentik a stabil bevételi forrást.

Sok vita abból fakad, hogy a helyzet elején nem megfelelő választ adnak az ügyfélnek. Ha tudod, hogyan reagálj hatékonyan és empatikusan, már az elején feloldhatod a feszültséget.

Mit nyerhetsz a tréning végére?

A tréning végére magabiztosabban fogsz mozogni a szolgáltatói kommunikáció kihívásai között.
Megtanulod, hogyan kezeld hatékonyan a konfliktusokat, hogyan reagálj nyugodtan váratlan helyzetekre, és hogyan állíts fel egészséges határokat az ügyfeleiddel szemben. Olyan gyakorlati eszközökkel gazdagodsz, amelyeket azonnal alkalmazhatsz a mindennapokban, legyen szó nemet mondásról, az ügyfelek elégedetlenségének kezeléséről vagy hatékonyabb párbeszédekről. Az itt megszerzett tudás nemcsak a munkádat könnyíti meg, hanem magabiztosságot ad, hogy bármilyen helyzetet professzionálisan oldj meg.

Tedd meg az első lépést egy stresszmentesebb és sikeresebb szolgáltatói mindennap felé!